l1009769

Galleri

Hos Syndicate Tattoo arbejder vi med flere forskellige stilarter. Vi er alsidige og arbejder ud fra to vigtige kriterier: Det skal være gennemtænkt, og det skal være et godt håndværk.

Vores arbejde

Som udgangspunkt kommer vi altid med forslag til forbedringer af de tanker og ideer som du kommer med, hvis vi vurderer, at det vil skabe en bedre helhed og en tatovering, som du vil blive gladere for.

En tatovering skal være unik, personlig og gennemtænkt.

Det er her du rammer essensen af det, som Syndicate Tattoo står for. Nemlig glæden ved din tatovering. Den kommer kun, hvis din tatovør er ærlig i sin vejledning omkring hvad der er realistisk, og hvad der giver mening i forhold til design, størrelse, placering, kontraster mm.

Her på siden kan du se eksempler på nogle af de tatoveringer, Syndicate Tattoo har skabt gennem tiden.
Du har også mulighed for at følge Syndicate Tattoo’s liv og hverdag i billeder.

Syndicate Tattoo er placeret i Vejle og ejes af Jarl Petersen.

Jarl har arbejdet som professionel tatovør i snart 25 år og laver alle slags tatoveringer – for alle slags mennesker.

Med hans speciale i frihåndstegning og photoshop er du i sikre hænder og du er garanteret et unikt design som lever 100% op til dine forventninger…. og mere til:)

Alle tatoveringer bliver designet eller finpudset på dagen hvor de skal tatoveres og det foregår i samarbejde med dig.

Studiet i Staldgaardsgade er et hyggeligt sted med plads til alle, og Jarl sørger altid for, at alt er 100% sterilt, når han arbejder.

Perfekt

Jeg og min kone kommer ind til Jarl med et aftryk af føder og hånd da vores ønske er at bære ham med os da han er et engle barn. Jarl går i gang med at lave den stencil og kigger på billedet af et barn der ikke lever længere Det tager vi hatten af for at være så professionel som Jarl er lavet han de fedeste tattoos som betyder så meget for os kan vi ikke takke ham nok for kan varmt anbefale Jarl til andre

Jacob Sørensen

Perfekt resultat! ⭐️

Tusinde tak for et vanvittig lækkert stykke arbejde Jarl. Kan varmt anbefales herfra!

Benjamin Tang

Tattoo anmeldelse

Jarl er en super flink og vanvittig dygtigt tatovør, som virkelig går ind for kvalitet og hygiejnen er i top! Han er hurtig og hans arbejde spiller altid 100%! 5 ud af 5 stjerner herfra!

Mike Fomsgaard

Syndicate-Tattoo

Fra første kontakt er Syndicatets måde at møde mig på direkte, klar i aftale og pris. Senere der hvor det kom til tusarbejdet, var Jarl omhyggeligheden selv. Dybt koncentreret og totalt tilstede i arbejdet alt hans opmærksomhed er koncentreret om. 🤩👌🏻 Jarl er selvskrevet som tuschamp på mit lærred. ⛵️⚓️☠️❤️‍🔥💪🏻🤩👌🏻

Henrik Mortensen

Et rigtigt tattoo studie

Hey hey derude. Nogen siger at tattoos er ligesom chips, man kan ikke nøjes med kun en ( : Jeg har været kunde hos syndicate tattoo mange gange igennem årene og jeg har altid været tilfreds med mine besøgs i dette tattoo studie. En af de mange gode ting ved dette tattoo studie er at man som kunden er i fokus, og artisten lytter til, hvad det er man gerne vil have lavet. Man kan komme med et design på forhånd, hvor artisten så kan bruge det eller komme med forbedringer så det bliver unikt tattoo design, som kun en selv har på ens krop. Der har også været nogle gange, hvor jeg er dukket op til den aftalte tid man har booket, og faktisk ikke anet, hvilket design jeg har ville have, kun selve temaet ( dyr, god vs ond ) eller andet. Hver gang er det så faktisk lykkes at få lavet et design ud fra artistens kreativitet der er unikt og tilpasset til mig, hvilket bare har været awesome. Der er rent, det er hyggeligt og indbydende så man føler sig velkommen og gerne vil komme tilbage en anden gang, for at få en tattoo. Man kan have en god samtale med artisten omkring alt mellem himmel og jord, grine af ting, synge med på musikken, selvom man er tonedøv osv. Det er bare dejligt afslapning fordi man ved man er i fokus og kan føle sig tryg.

Kristian

Vi holder til i Vejle!