l1009935

Hygiejne

Vi stiller tårnhøje krav til hygiejnen.

Hos Syndicate Tattoo er vi lidt hysteriske

I hvert fald når det kommer til hygiejnen. For her går vi aldrig, på kompromis med vores rengøring. Hvis både gæst og tatovør skal kunne koncentrere sig om det vigtigste foran dem, kræver det, at alt andet er på plads. Derfor skal alle vores gæster tage skoene af, og derfor vil du også opleve, at vi er meget bevidste om, at alt er sterilt.

Syndicate Tattoo arbejder ud fra de samme retningslinjer, du vil opleve på et sygehus, når der skal opereres. Det er din garanti for en god og hygiejnisk oplevelse.

Har du spørgsmål til noget, er du altid meget velkommen til at tage kontakt til studiet på 28 12 00 09 eller sende en mail til [email protected].

Bliv kontaktet vedr. tidsbestilling

Tag kontakt

Ny kunde – nyt setup

Hos Syndicate Tattoo prædiker vi ikke hygiejne – vi efterlever det. Derfor er alt udstyr hos Syndicate Tattoo nyt og sterilt. Vi bruger engangsudstyr, når det kommer til hansker, skrabere, papir, forstøvere, tusser og meget mere. Når det har været brugt én gang, bliver det kasseret og smidt ud. Det sikrer, at den næste kunde også starter med den bedste hygiejne for øje.

Efterbehandling

Hos Syndicate Tattoo kan du føle dig tryg igennem hele forløbet, fra du sætter dig i stolen, til du er tilbage i privaten.

Udover at vi selfølgelig sender dig herfra, med et smil og en flot tatovering, ja så sætter vi også en stor ære i at råde og vejlede vores kunder til den bedste efterbehandling af deres tatovering.

Vi forklarer dig grundigt hvordan VI mener du bør behandle dit nye værk fremover, og vi har beskrevet det hele i en flyer, som du selfølgelig også får med her fra.

Har du i tvivl om efterbehandling eller har du spørgsmål til din nye tatovering fra SYNDICATE TATTOO så er vores telefon altid åben..!! Alle ugens 7 dage og selfølgelig 24 timer i døgnet.

Det er derfor vores anbefalinger siger “Service i Verdensklasse”.!

Syndicate Tattoo er placeret i Vejle og ejes af Jarl Petersen.

Jarl har arbejdet som professionel tatovør i snart 25 år og laver alle slags tatoveringer – for alle slags mennesker.

Med hans speciale i frihåndstegning og photoshop er du i sikre hænder og du er garanteret et unikt design som lever 100% op til dine forventninger…. og mere til:)

Alle tatoveringer bliver designet eller finpudset på dagen hvor de skal tatoveres og det foregår i samarbejde med dig.

Studiet i Staldgaardsgade er et hyggeligt sted med plads til alle, og Jarl sørger altid for, at alt er 100% sterilt, når han arbejder.

Vi holder til i Vejle!